Vyřízení Zaměstnanecké karty: 

Průvodce krok za krokem

Od nového kandidáta po zaměstnance s povolením k práci v Česku. Jaký je postup k vyřízení Zaměstnanecké karty?

Oznámíme pracovní místo

Oznámíme úřadu záměr obsadit pracovní místo cizincem. Nejlepší je, když to uděláme v předstihu. Nebudete pak muset čekat na uplynutí lhůty když najdete vhodného zaměstnance

Vyberete zaměstnance

Na volné místo vyberete ideálního zaměstnance. Absolvuje klasicky pohovor u Vás a až se utvrdíte, že je to ten správný člověk, podepíšete s ním smlouvu a my jej připravíme na podání žádosti o Zaměstnaneckou kartu

Připravíme podklady

Připravíme pro zaměstnance formuláře a přílohy k žádosti o Zaměstnaneckou kartu

Zaměstnanec podá žádost

Zaměstnanec podá žádost o Zaměstnaneckou kartu s dokumenty od nás

Zaměstnanec absolvuje pohovor

Zaměstnanec absolvuje pohovor s českými úřady. Pohovor probíhá na ambasádě v jeho zemi

Finiš: Zaměstnanec nastupuje

Zaměstnanec dostane rozhodnutí o přidělení Zaměstnanecké karty a nastupuje k Vám do zaměstnání

Můžeme Vám to vysvětlit i osobně

Stačí nám napsat a můžeme se sejít na bezplatné konzultaci, kde probereme Vaše potřeby a proces získání Zaměstnanecké karty